Παρασκευή, Νοεμβρίου 02, 2007

About To Walk

Πέτα μου το αγαλματίδιο! Πως είπατε? Όχι δεν το έχασα ακόμη, ούτε έχω καμιά ιδιαίτερη επιθυμία για το [τρίτο μου] Όσκαρ. Αυτό είναι το [μάλλον ατυχές ή είναι ιδέα μου?] όνομα του αποψινού μας συγκροτήματος.. Οι Throw Me The Statue λοιπόν, γιατί περί αυτών πρόκειται, κατάγονται από το Seatlle, και θα κυκλοφορήσουν το ντεμπούτο τους άλμπουμ με τίτλο Moonbeams τον ερχόμενο Φεβρουάριο στην Secretly Canadian. Είναι μεν ένα κανονικό συγκρότημα, πρόκειται όμως περισσότερο για το προσωπικό project του κυρίου Scott Reitherman. Ο ήχος τους είναι ένα αρκετά straightforward αμερικάνικο indie, περισσότερο pop παρά rock, όχι όμως και τόσο pop όσο ο κύριος jens lekman με τον οποίον περιοδεύουν αυτόν τον καιρό. Από τα τέσσερα τραγούδια του άλμπουμ αυτό που έχει δημιουργήσει τη μεγαλύτερη αίσθηση είναι το Lolita, εμένα όμως μου άρεσε περισσότερο το about to walk που ως και χιτάκι μπορεί να το πει κανείς..


throw me the satue - about to walk

Δεν υπάρχουν σχόλια: