Σάββατο, Μαρτίου 10, 2007

Alleluia

Οι Odawas είναι ένα τρίο από την Indianapolis που παίζει κάτι ανάμεσα σε ψυχεδελικό post-rock, acoustic new-folk και my morning jacket σε slow motion [ok, αυτό πρέπει να σταματήσει κάποια στιγμή..]. Το Raven And The White Night είναι το δεύτερο κανονικό τους άλμπουμ, μετά το The Aether Eater του 2005, και τα δύο στην jagjaguwar. Το υπέροχα υπνωτικό alleluia πολύ θα ήθελα να μάθω γιατί διάλεξαν να το γράψουν μ'αυτόν τον τρόπο και όχι με τον γνωστό αμερικάνικο.. Ακούγοντάς το υπομονετικά θα βρεθείτε σ'ένα παράλληλο σύμπαν όπου ο φόβος, η απάθεια και η αβεβαιότητα μπορούν να οδηγήσουν σε μια φυσική γέφυρα που θα σας απελευθερώσει από την άβυσσο του εαυτού σας.. ή κάτι τέτοιο τέλος πάντως.. [το ψυχεδελικό της υπόθεσης το τόνισα αρκετά ή μου ξέφυγε?]


odawas - alleluia

άντε, αυτοί χώρεσαν στο δισκάδικο για να παίξουν, μπορείτε μήπως να μου πείτε που χώρεσε το κοινό ?


6 σχόλια:

mystery falls down είπε...

Οι Grizzly bear συναντούν τους My morning Jacket. Ακούω το δίσκο τις τελευταίες μέρες και μου αρέσει αρκετά.

WinterAcademy είπε...

εγώ δεν το'χω βρει ακόμη, μόνο 2-3 τραγούδια έχω

mystery falls down είπε...

http://rapidshare.com/files/20112605/odawas_-_raven_and_the_white_night.zip

WinterAcademy είπε...

ω μα δεν έπρεπε.. Lol (thx)

Ανώνυμος είπε...

O prohgouemos diskos pantws htan ekplhktikos. Kalo einai na ton vreite an den to exete kanei hdh.
take care!

WinterAcademy είπε...

δεν ξερω [ακόμη] για τον προηγούμενο αλλα αυτος ειναι θαυμασιος. thx mr μουχλα