Τρίτη, Δεκεμβρίου 19, 2006

Rivers

Να βρε και ένα Αγγλικό συγκρότημα, για να μη λέτε.. Βέβαια οι Sleeping States μ'αυτά τα χαμηλόφωνα, όμορφα μεν, θλιμμένα δε, φωνητικά τους, πιο πολύ θυμίζουν άλλες πολιτείες (μεσαίες αμερικανικές για την ακρίβεια) παρά τη βρετανική ενδοχώρα από την οποία κατάγονται. Τι κατάγονται δηλαδή, πρόκειται για άλλο ένα one-man project ενός τύπου ονόματι Markland Starkie, ο οποίος κάποτε ήταν στους Kaito, οι οποίοι μου άρεσαν αρκετά ως support των pretty girls make graves στο Vilka Sound Stage πέρυσι, πήρα και το δωδεκάιντσό τους (άραγε στους υπόλοιπους 17 άρεσαν??)

Πάντως τελικά είναι πολύ cooler να είσαι one-man project παρά solo artist, άλλο τώρα sleeping states, άλλο Markland Starkie, εγώ κι αν έχω απορρίψει άλμπουμς από το όνομα του συγκροτήματος και μόνο.. την ομολογώ την αμαρτία μου, μία ακόμη THE band να ακούσω από τη Βρετανία θα ουρλιάξω!


sleeping states - rivers


4 σχόλια:

divebomb djingle είπε...

geia sou winter
vrhka to blog sou apo to blog tou M.Hulot. einai polu kalo :-) to mono problhma tou einai to oti argei na fortwsei.
diavasa se sxolio sou sto blog tou M.Hulot oti egrapses thn ekpomph pou ekane th Deutera. mporeis na me voh8hseis na vrw poio kommati epaikse gurw stis 5? de 8umamai ta logia... mono oti eixe violia kai piano. amesws meta to tragoudi, milhse o pitsirikos.

WinterAcademy είπε...

νομίζω ότι ο m αναφερόταν όχι στην εκπομπή αλλά στα τραγούδια που ανέβασε, δηλ. ότι αυτά είχαν πρόβλημα. Εγώ τουλάχιστο , σ'αυτά αναφερόμουν ότι κατέβασα χωρίς πρόβλημα (sorry που δεν σου απαντησα εκει αλλά ξεχνάω που έχω αφήσει σχόλιο καμιά φορά), δυστυχώς δε μπορώ να σε βοηθήσω! Πάντως μου έχεις κεντρίσει το ενδιαφέρον, τι ήταν αυτό το τόσο σούπερ που παίχτηκε? (και τελικά το έπαιξε ο M ή ο πιτσιρικος? τα μπέρδεψα τώρα -> δεν άκουσα την εκπομπή παρεμπιπτόντως!) anyway, ευχαριστώ για το σχόλιό σου
(γιατί δε ρωτάς τον ίδιο? στείλε του email or sth)

divebomb djingle είπε...

geia winter
exeis apoluto dikio, aporw pws mperdeuthka.

2 sulloges mazi me tis euxes mou gia kales giortes:
http://djelement.wordpress.com/
(den einai diko mou to blog)

WinterAcademy είπε...

merci. you too.