Τρίτη, Δεκεμβρίου 12, 2006

12 Covers For The 12th Day Of The 12th Month Of 2006

Μετά λοιπόν τη φοβερή επιτυχία του post της 11/11/2006 (λέμε τώρα..) το σημερινό post ήταν σχεδόν αναπόφευκτο.. enjoy!

1. bis - love will tear us apart (joy division)
Με μεγάλη μου χαρά έμαθα ότι ξαναφτιάχτηκαν οι bis, καθώς ένα άλμπουμ τους, το social dancing, είναι από τα πολύ αγαπημένα μου. Βέβαια οι εποχές που τα συγκροτήματα επανασυνδέονταν κι αυτό θεωρούνταν ξεπούλημα έχουν περάσει ανεπιστρεπτί οπότε το κάνουν όλοι πλέον και κανείς δεν εκπλήσσεται (μόνο ΜΙΑ επανασύνδεση θα με εκπλήξει, ξέρετε τώρα εσείς ποια..). Anyway, στο γνωστό τραγούδι των joy division οι bis αλλάζουν τα φώτα, αλλά και πάλι ακούγεται ευχάριστα..


2. editors - road to nowhere (talking heads)
Μουσικόραμα, εκδρομές, νιάτα. Τρία πράγματα που μου έρχονται στο μυαλό αυτομάτως μ'αυτό το υπέροχο τραγούδι των talking heads, και η ωραία διασκευή των editors ήρθε πάλι να μου τα θυμίσει. Αυτό βέβαια δεν είναι κι απαραίτητα καλό..


3. erlend oye - last christmas (wham)
Το τι μου θυμίζει αυτό το τραγούδι επιπροσθέτως από το προηγούμενο ας μην το θυμηθώ καλύτερα. Καλώς ή κακώς a classic (ως κι οι manics το'χουν πει)


4. final fantasy - this modern love (bloc party)
Ένα καταπληκτικό τραγούδι, ένα βιολί και μια ιδιοφυία, και ιδού το αποτέλεσμα.


5. iron and wine - such great hights (the postal service)
Από το soundtrack ενός indie χιτ πριν από λίγα χρόνια (garden state) η μεγάλη επιτυχία των postal service στο γνώριμο κι αγαπημένο ύφος του sam beam.


6. kings of convenience - the luckiest guy on the lower east side (magnetic fields)
Ένα καταπληκτικό τραγούδι από ένα μνημειώδες άλμπουμ σε μια πολύ ωραία εκτέλεση.


7. lemonheads - knowing me knowing you (abba)
Κάποτε ήταν πολύ της μόδας οι διακευές σε τραγούδια των Abba. Η διασκευή του Evan πετυχαίνει εκεί που πολλοί απέτυχαν γιατί ενσωματώνει ένα classic ποπ τραγούδι στο δικό του βαριεστημένα θλιμμένο ύφος..


8. the boy least likely to - faith (george michael)
Τι έγινε, έφτασε πλέον και η εποχή που θα αρχίσει να διασκευάζεται κατα συρροή ο george michael? Πολύ καλός ο TBLLT αλλά ακόμη καλύτερο το όνομά του..
ΥΓ : το link στο gigasize είναι link σε σελίδα που περιέχει το mp3, και όχι link απευθείας στο mp3


9. the czars - angel eyes (abba)
Νάτοι πάλι οι Abba, σε μια εκπληκτική διασκευή από μια από τις καλύτερες φωνές που έχω ακούσει ποτέ, αυτή του John Grant των αγαπημένων Czars. Ας ελπίσουμε ότι μετά τη διάλυσή τους :( ο John θα κυκλοφορήσει σύντομα το σόλο του άλμπουμ κι ας είναι με διασκευές Χατζηγιάννη (ναι, ΤΟΣΟ πολύ μου αρέσει!)


10. the karelia - please, please, please, let me get what I want (the smiths)
Το πρώτο συγκρότημα του φίλου μας από τους franz ferdinand το είχα ακουστά, λόγω τίτλου, και το άκουσα μετά την επιτυχία των franz, όπως και οι περισσότεροι, χωρίς να εντυπωσιαστώ και ιδιαίτερα είναι η αλήθεια.. Βέβαια εδώ ο άνθρωπος δείχνει για άλλη μια φορά το γούστο του..


11. the magic numbers - crazy in love (beyonce)
Αυτό το χρωστούσα. Καταπληκτική διασκευή σ'ένα από τα πιο οργιαστικά καθαρόαιμα r'n'b ποπ τραγούδια της δεκαετίας.


12. tori amos - can't get you out of my head (kylie minogue)
Άλλη μια πετυχημένη διασκευή της Tori Amos που είναι εντελώς αληθινή και καθόλου taking the piss, αν μου επιτρπέπετε.. Και μόνο η γλυκύτατη εισαγωγή στο τραγούδι αρκεί για να τη λατρέψετε!


Ευτυχώς που ένας χρόνος έχει μόνο δώδεκα μήνες..

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Hello w.a.
Πολύ καλό το σημερινό ποστ και τα τραγούδια. Έχω ήδη κατεβάσει τρία και τα ακούω. Ειδικά για το Last Christmas: Σήμερα όλη μέρα έκανα πρόβα σε Χριστουγεννιάτικα τραγούδια με τους μαθητές μου και έχει κλείσει η φωνή μου να τραγουδάω το Jingle Bells & We wish you a merry Xmas. Αλλά το τραγούδι που μου ζητάνε περισσότερο τα παιδιά (Δημοτικό, υπενθυμίζω) είναι το περί ου ο λόγος! Θα τους πάω κι αυτή την εκτέλεση να δούμε αν θα τους αρέσει. Έχει ωραία λόγια είναι η αλήθεια αλλά το έχω ακούσει τόσες φορές που βγάζω καντήλες πλέον.

Αλλά και οι Λέμονχεντς μου άρεσαν, τους έχω δει και σε συναυλία.
Αυτά.
Άννα
aka annabooklover

WinterAcademy είπε...

thanx anna!
πωπω ίσως σε είκοσι χρόνια κάποιο από τα παιδιά ποστάρει στο blog του -ελπίζω ως τότε ο blogger να'χει βελτιωθεί λίγο..- ότι το τραγούδι αυτό του θυμίζει δημοτικό, annabooklover, winter academy..
έχω σχεδόν συγκινηθεί!