Δευτέρα, Δεκεμβρίου 11, 2006

3 From 1 : Blame Canada Vol III

Αν στις ΗΠΑ το συγκρότημα που ο ήχος του επηρρέασε τα περισσότερα συγκροτήματα (ακόμη και στο να τον αντιγράψουν) μέσα στην τρέχουσα δεκαετία είναι καλώς ή κακώς οι Strokes, και στην Αγγλία οι Libertines, στον Καναδά είναι θα έλεγα οι Wolf Parade. Κι αυτοί βέβαια με τη σειρά τους επηρρεάστηκαν από τους Arcade Fire και επέκτειναν τον ήχο των Frog Eyes, αλλά βρήκαν ένα δικό τους χαρακτηριστικό στυλ, το οποίο το ακούς σήμερα και σε αρκετά άλλα, καναδέζικα ή μη, συγκροτήματα, και λες.. ήχος wolf parade.. κατευθείαν.

Ακούστε π.χ. τα σημερινά καναδέζικα συγκροτήματα και μη μου πείτε ότι δεν είναι χαρακτηριστικός ο ήχος..

1. born ruffians - merry little fancy things
Τορόντο


2. think about life - paul cries
Μόντρεαλ
3. the lovely feathers - frantic
Μόντρεαλ


Καναδοί, νεαροί κι ελπιδοφόροι.. τι άλλο να ζητήσει κανείς?

2 σχόλια:

mystery falls down είπε...

Συγχαρητήρια και πάλι. Για τους Think about life είχαν ακουστεί πολλά στην blogοσφαιρα, τελικά όμως οι συνθέσεις τους δεν αποδείχτηκαν ιδιαίτερες, άρα και ξεχωριστές(τουλάχιστον για μένα). Ο δίσκος των Born ruffians δεν έχει πέσει στα ... αυτιά μου ακόμα. Το σημαντικό όμως είναι ότι διασκεύασαν το Knife των αγαπημένων μου Grizzly bear (δεν έχω αφήσει session τους που να μην έχω κατεβάσει), άρα κερδίζουν την εκ των προτέρων εκτίμησή μου. Τέλος από τους The lovely feathers έχω ακούσει 5 κομμάτια (με το In the valley να παραπέμπει αρκετά σε Wolf parade αν και είναι εμφανής η προσωπική τους σφραγίδα). Ίσως αν αναζητήσω και τα υπόλοιπα να βρει θέση και στη λίστα μου (την έχω εδώ και μέρες έτοιμη)

winter.academy είπε...

εγώ δεν έχω παρά ένα top3. οπότε υποθέτω κάπου μετά τα χριστούγεννα θα καταλήξω.. αν και επιμένω πως είναι τόσα πολλά αυτά που πρωτοακούω το δεκέμβριο που η πιο αντικειμενική λίστα είναι αυτή του φεβρουαρίου..

btw thanks κυρίως για το blogotheque, κατέβασα τα βιντεο των hidden cameras κ ηταν ε.κ.π.λ.η.κ.τ.ι.κ.α (τώρα πρέπει να φρεσκάρω τα γαλλικα μου..)