Παρασκευή, Απριλίου 27, 2007

Our Bodies

Άλλη μία βδομάδα τελειώνει εδώ στο winter academy και τολμώ να πω ότι ήταν μια από τις καλύτερες μουσικά [και τις χειρότερες από κάθε άλλη άποψη, αλλά αυτό δεν έχει και τόση σημασία..] καθώς κλείνει με άλλο ένα εκπληκτικό τραγούδι. Πείτε μου αλήθεια, δε σας κεντρίζει καμιά φορά το ενδιαφέρον ένα τραγούδι μόνο και μόνο από τον τίτλο του? Έτσι μου συνέβη και μένα με τον κύριο Don Lennon από τη Νέα Υόρκη, πρώην τραγουδιστή των Umpteens, ο οποίος κυκλοφόρησε πέρυσι το πέμπτο άλμπουμ του με τίτλο Radical.. έπεσα πανω σ'ένα τραγούδι του με τίτλο our bodies. Σίγουρα ένας τέτοιος τίτλος δημιουργεί ξεχωριστές προσδοκίες, και ο mr. Lennon τις δικαιώνει στην εντέλεια με τους υπέροχους στίχους του, την pop ευαισθησία του και το καταπληκτικό ρεφρέν του. Δέκα με δεκαπέντε χρόνια πριν το τραγούδι αυτό θα μπορούσε άνετα να γίνει [σχετικά] μεγάλη ραδιοφωνική επιτυχία ακόμη και στην Ελλάδα, σήμερα θα περιοριστεί δυστυχώς στους αναγνώστες ενός blog..



ps: το σημερινό post αφιερώνεται σε όσους τυχαίνει να έχουν σήμερα γενέθλια [εγώ δε γνωρίζω κανέναν] και διαβάζουν αυτό το blog, καθώς η ημέρα αυτή, April 27th, έχει ανακηρυχθεί επισήμως από εδώ ως The Music Lovers Day

4 σχόλια:

gsus είπε...

Ρε αυτό είναι πολύ ωραίο!!!!
Μπράβο ωρέ
Έχω και τη Ζ. που έχει γενέθλια σήμερα.

WinterAcademy είπε...

οπότε του χρόνου να της κάνεις δώρο το lp των destroyer [λέμε τώρα..]

χτες άκουσα το our bodies στο ραδιόφωνο!! οπότε τουλάχιστο ένας ραδιοφωνικός παραγωγός διαβάζει w.a. [εκτός κι αν είναι κανείς απ'τους γνωστούς bloggers χμμμμ...]

Μαρκησία του Ο. είπε...

Είναι υπέροχο πραγματικά!

δροσερό και πιασάρικο.
σαν να τον βλέπεις καθισμένο στο γκαζόν να τραγουδάει.

WinterAcademy είπε...

χμμμμ.. ενδιαφέρουσα εικόνα.. τώρα είμαι καταδικασμένος να το φαντάζομαι κι εγώ αυτό όταν ακούω το τραγούδι.. έχω κι αλλεργία σε κάθε είδους πρασινάδα, άσε καλύτερα, καλό και το studio