Δευτέρα, Ιουνίου 11, 2007

Without You

Με τον σημερινό μας κύριο, δε χρειάζονται ενοχές. [Γράφω καμιά φορά ότι οι τάδε (α) θυμίζουν τους τάδε (β), και πως τυχαίνει να είναι ακριβώς εκείνη η μέρα που κάποιος από τους (β) τυχαίνει να googlάρει τον εαυτό του και να πέφτει πάνω στο post μου, κι άντε μετά να του εξηγείς γιατί σου θυμίζουν interpol κι όχι frog eyes..] Κι αυτό συμβαίνει διότι είναι γιαπωνέζος, οπότε ακομπλεξάριστα και περήφανα δηλώνει:

α. ναι, είμαι shoegazer
β. ναι, επηρρεάστηκα και από τους mbv, και από τους slowdive και από τους ride.
[Καλά, και να μην το βροντοφώναζες αγαπητέ μου, χωριό που φαίνεται...]

Και πράγματι ο κύριος YAF, aka cosmicdust, που μας έρχεται από το tokyo, τα λέει όλα από μόνος του. Το υπέροχο without you μπορεί να μην είναι ακριβώς καινούργιο, αλλά θα σας πάει άλλα δέκα χρόνια πίσω από το έτος κυκλοφορίας του. Φωνητικά που υπονομεύονται από ένα στρατό από κιθάρες, και μία κιθαρούλα από πάνω να κεντάει τη βασική μελωδία του τραγουδιού. Ελπίζω και το φετινό του άλμπουμ να είναι τόσο ενδιαφέρον..


cosmicdust - without you

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

sorry για το ασχετο, αλλα ακουσες τη συλλογη για τα 100 της labrador; σαν υπουργος σουηδικης ποπ που εισαι, θα με ενδιεφερε να ακουσω την αποψη σου για την εταιρια...

aggelosk είπε...

α. ναι, είμαι shoegazer
β. ναι, επηρρεάστηκα και από τους mbv, και από τους slowdive και από τους ride.
respect!!

WinterAcademy είπε...

typical me που ελεγε κι ο morissey:

το ειδα στο site της labrador, ενθουσιαστηκα.. και μετά το ξέχασα..
[ετοιμαζα κ αφιερωμα οπως κ στην hybris, αλλα ειναι τοσο γνωστη πια η labrador που δεν εχει νοημα..]

το θυμηθηκα ομως με το post σου. Θα το ακουσω κ θα σου πω

πι-ες : υπουργός?!?!?!?!?

αγγελε το ηξερα οτι θα σου αρεσε [και χαιρομαι που ακομη μας μιλας αν και εισαι πλεον μια διασημότης lol..την καημενη τη bjork τη χαντακωσες ομως βρε παιδακι μου!!]

aggelosk είπε...

εγω διασημότης? νο νο νο νο,,,μονη της χαντακωσε τον εαυτο της, εγω λιγο το φτιαρακι επιασα

Xilaren είπε...

ok, apo ta tria kommatia (se bundle ta pianw ta post sou pia gia na parakolou8w) auto pragmatika to latrepsa... a bit sad too...

thanks!