Παρασκευή, Ιουνίου 08, 2007

Peg

Οι Saturday Looks Good To Me [εξαιρετικό όνομα btw] είναι το συγκρότημα του κ. Fred Thomas από το Michigan, πρώην μέλους των His Name Is Alive. Δημιουργήθηκαν το 2000, άλλαξαν αρκετά μέλη από τότε, και το τελευταίο τους άλμπουμ, που κυκλοφόρησε από την K Records, λέγεται Fill Up The Room. Αν και οι ίδιοι περιγράφοντας τον ήχο τους στο myspace αναφέρουν απλά 'pop' -έξτρα λόγος να τους συμπαθήσει κανείς..- μάλλον δεν είναι αρκετό για να μας βάλει στο νόημα.Έτστι στη σελίδα τους προβαίνουν σε πιο σύνθετους χαρακτηρισμούς, όπως 'dusty, loopy Motown-inspired pop' ή 'Beach Boys-worshiping mini-symphonies', 'Jackson 5 soul pop', ακόμη και 'Bouncy Smiths-like guitar lines stop abruptly and give way to White Album-esque melodies'. Ένα είναι σίγουρο: το πανέμορφα μελαγχολικό Peg, στα μόλις 110 δευτερόλεπτα που διαρκεί, δε θα σας θυμίσει απολύτως τίποτε από όλα τα παραπάνω..

7 σχόλια:

mystery falls down είπε...

Actually, "Saturday looks good to me" looks good to me too. Yet, just good.

ΥΓ. Σιγά να μην άφηνα ασχολίαστες τόσες δημοσιεύσεις :)

WinterAcademy είπε...

στο σημειο αυτο και περα απο την πλακα θα ηθελα να σ'ευχαριστησω για την ΥΨΙΣΤΗ τιμη που μπηκες στον κοπο να κατεβασεις, να ακουσεις και να σχολιάσεις ΟΛΑ αυτά τα τραγουδια. Όπως παντα, ηταν απολαυστικο να γυριζω στο σπιτι κ να τα διαβαζω ολα μαζεμενα. Κ παλι θενξ!

κ αφου κ εσυ δεν εχεις σχολια θα στα πω εδω:

1.ΠΟΛΥ καλυτερο το νεο template. Αν κ λατρευω το μαυρο, ως φοντο νομιζω ειναι κουραστικο

2. Θενκ γιου θενκ γιου θενκ γιου για το ποστ των xxl. δεν ειχα παρει χαμπαρι το site της important και θα το'χα παραγγειλει απο το Insound, οποτε κ θαχανα το sessions cd. ασε που ηρθε κ σε χρονο dt. διαμάντι παρεμπιπτόντως [ακόμη ψάχνω το χρόνο κ την αφορμή για ένα αφιέρωμα στους xiu xiu που, δεν ξερω αν μου φαινεται, ειναι ΠΟΛΥ αγαπημενοι μου]

3. απο ποτε βρε εγινα 'γκουρου' των διαδικτυακων αγορων? τουλαχιστον πειστηκε ο φιλος σου ο zeugolator να το ψαξει το θεμα ή τσάμπα του'γραψα το κατεβατό?

4. concretes:νομιζω πως οταν το ακουσα μου φανηκε πολυ καλυτερο απο το/τα προηγουμενο/α τους, οποτε μαλλον πρεπει να τους ξανακουσω

5. last drive : κινδυνευοντας να μου'ρθει καμια φαπα με email θα αναρωτηθω:μονο εμενα δεν συγκινησε η επιστροφη των last drive? [καθόλου ομως..]και επίσης:μόνο σ'εμενα δεν αρεσει η amy winehouse? [ασχετο..]

6. σε μια σπανια στιγμη ειλικρινειας οφειλω επισης να ομολογησω πως δεν εχω ακουσει ακομη ολοκληρο ουτε το lcd s, ουτε το handsome furs, ουτε το menomena ουτε το besnard lakes [οχι οτι δε μ'αρεσαν, καθε αλλο.. απλα.. δεν εχω ιδεα γιατι..]. Επισης, γιατι ολος αυτος ο χαμος με τους field? εχω ελπίδες γιατρέ μου??

Xilaren είπε...

(ok, fainetai asxeto meta apo tetoio katebato apo panw, alla to peg is rather sweet, thanx as always!)

WinterAcademy είπε...

εμενα μου θυμιζει την peg απο το married with children ["από ποιο?" μην ακούσω να πει κανείς γιατί θα το πάθω το εγκαφαλικό ο θερτι σαμθινγκ] το οποίο μου θυμίζει ότι το ξαναδειχνει το tv μακεδονια καθε μερα στις οκτω, και ειναι ηδη 8 παρά 7'. Είδες? κάτι ακόμη πιο ασχετο για να μην αισθανεσαι ασχημα..

Xilaren είπε...

haha!!! talking abt peg, kapoios blogger (i markisia! tin kanw outing edw!!!) episis me enimerwse pws sti xwra sas pantreftike i peggoula... kai mi rwtiseis poia einai auti!

irrelative info galore!

nightie night,winter!

(a, nai, x....ame gia tous last drive kai na kaneis to afierwma stous xiu xiu...anamenoume)

mystery falls down είπε...

Από πότε βρε έγινα 'γκουρού' των διαδικτυακών αγορών?

Έχω την υποψία (εναλλακτικά δεν έχω καμία αμφιβολία) ότι γνωρίζεις περισσότερα από μένα. Άρα έγινες από την στιγμή που ενημέρωσα τον Zeugolator (Παρεμπιπτόντως, δεν τον έχω συναντήσει ποτέ)!

Οι Xiu Xiu είναι και δικοί μου αγαπημένοι. Ας επιστρέψουμε στο παιχνίδι μας. Επέλεξες The Dears, επιλέγω (είναι η σειρά μου) Xiu Xiu, Liars και Grizzly bear.

Ποιοι είναι αυτοί οι The Last drive; Φρέσκο συγκρότημα από τον Καναδά; Δεν έχω ιδέα (προσεύχομαι με την ελπίδα να μην καταλάβεις ότι ψεύδομαι).

Amy Winehouse. Εμφανισιακά και μουσικά είναι το ίδιο. Μέτρια (πολύ μέτρια).

Δεν άκουσες όσα αναφέρεις γιατί
α) το blog σου είναι τrack oriented.
β) δημοσιεύεις κείμενα καθημερινά.

Πρώτα δοκίμασε τους The Besnard Lakes, μετά τους Handsome furs και τους Menomena. Οι LCD soundsystem ας περιμένουν.

Τέλος, λυπάμαι αλλά δεν κατάφερα να αντέξω ολόκληρο το "From here we go sublime". Ελπίδες έχουμε αν αρχίσει να το μεταδίδει η Ρωξάνη Καμβίση!

WinterAcademy είπε...

η οποία τώρα παίζει liarbirds. ευγε ρωξάνη!

συγγνώμη δεν κατάλαβα: 1 εγώ 3 εσύ? θα αστειεύεσαι, οι xiu xiu είναι δικοί μου, έχω μέχρι και split singles και μπλουζάκι, άρα κερδίζω!

και στο metacritic πάντως οι field προηγούνται σε κριτικές, και στο mic η κριτικη μιλά για το άλμπουμ της δεκαετίας!!!

όσο για την πεγκούλα αγαπητή, ο γάμος μεταδόθηκε live [δε χρειάζεται να πω από που..]. δε ζουμε και κάτω από καμιά πέτρα, πως μας προσβάλλεις έτσι?