Παρασκευή, Οκτωβρίου 20, 2006

Careless Girls

Άλλη μια μικρή ιστορία.. Λίγες μέρες πριν ο συνάδελφος Ν. με φώναξε πρωί πρωί στο γραφείο του με ύφος αιδοίου που έχει μόλις παρακολουθήσει το Sofi's Choice. Το'φερε απο'δω, το'φερε απο'κει, το ξεφούρνισε: "θέλω να σκανάρεις τον (6σέλιδο) λογαριασμό του κινητού μου, και να αντικαταστήσεις στις (διακόσιες) κλήσεις που έχω κάνει προς τον αριθμό χχχ, τον αριθμό χχχ με άλλους αριθμούς, και να το εκτυπώσεις για να το παρουσιάσω στη γυναίκα μου. Σήμερα. Και να φαίνεται και αυθεντικό, με τα χρώματά του και τις σφραγίδες του." Μπορεί βέβαια η Meryl να έχει δύο Όσκαρ, και μάλιστα το ένα για την προαναφερθείσα ταινία, έχω κι εγώ όμως κερδίσει ένα, στο ρόλο της παλαβής, στον οποίο ομολογώ ότι διαπρέπω κατά καιρούς.. Έχοντας λοιπόν από την αρχή καταλάβει ότι ο αριθμός χχχ ανήκει στην επίσης συνάδελφο Π. και αφού δεν έχω μπορέσει να αποφύγω το εγχέιρημα με ερωτήσεις του τύπου "μα γιατί η γυναίκα σου να θέλει να δει το λογαριασμό σου?" "γιατί δεν της λες ότι τον έχασες?" , το αναθέτω στον πιτσιρικά συνάδελφο Γ. (σιγά μην το έκανα εγώ!!). Δύο ώρες μετά ένα αρκετά πειστικό φωτοαντίγραφο του λογαριασμού (το έγχρωμο έδειχνε πολύ fake) ήταν στα χέρια του Ν. και λίγο αργότερα στα χέρια της γυναίκας του. Το'χαψε, αλλά διατηρεί ακόμη κάποιες υποψίες μου είπε..
Fast forward, δέκα μέρες αργότερα.. Ο Ν. διατηρεί και ένα 2ο εταιρικό κινητό το οποίο έχει δώσει στον ανηψιό του κι επειδή ο λογαριασμός δε μπορεί να έρχεται πλέον στη δουλειά και πρέπει να έρχεται στο σπίτι του Ν., επαναστατεί διότι δε θέλει η γυναίκα του να βλέπει ΟΥΤΕ αυτό το λογαριασμό, γιατί άντε να την πείσει ότι δεν είναι δικό του αλλά του ανηψιού του (άλλωστε στο όνομα του Ν. θα έρχεται ο λογαριασμός). Ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος μεταξύ εμού και του Ν., παρόντος του Γ. και ενός άλλου συναδέλφου ο οποίος δεν ξέρει τίποτε γι'αυτό και δε μπορώ να απαντώ στον Ν. όπως θα ήθελα -και θα του άξιζε-:

εγώ:μα δε μπορείς να δείξεις στη γυναίκα σου τις κλήσεις, να καταλάβει ότι δεν είναι δικός σου ο αριθμός?
Ν.: όχι, αφού είναι στο όνομά μου και θα έρχεται στο σπίτι μου κάθε μήνα, δε θα το πιστέψει ότι κι αν της πω
εγώ: μα δεν της λες να το καλέσει και να βγει ο ανηψιός σου, να τελειώνουμε?
Ν.: όχι, δε γίνεται, πρέπει ο λογαριασμός να συνεχίσει να έρχεται στο γραφείο, δε θα με πιστέψει.
εγώ:και γιατί δηλ. να της δείξεις το λογαριασμό?
Ν.: αφού θα'ρθει στο σπίτι, θα τον ανοίξει..
εγώ: θα ανοίξει ΔΙΚΗ σου αλληλογραφία??
Ν.: φυσικά, γυναίκα μου είναι, έχουμε σχέση εμπιστοσύνης..
εγώ: μα.. δεν έχει να κάνει μ'αυτό. η αλληλογραφία ενός ανθρώπου είναι προσωπική, είναι αδιανόητο να την ανοίγει άλλος άνθρωπος, μια φορά το έκανε η μάνα μου και έκανα δυο μήνες να της μιλήσω..
Ν.: (σχεδόν έξαλλος, τον πνίγει το δίκιο) άκουσε αγοράκι μου, όταν κάνεις οικογένεια δεν υπάρχει 'αλληλογραφία μου' και 'αλληλογραφία σου', οι δύο γίνονται ένα, δε μπορεί να έχεις μυστικά από τη γυναίκα σου αν θέλεις να πετύχει ένας γάμος, μ'αυτά τα μυαλά θα κάνεις εσύ οικογένεια μεθαύριο? Παντρέψου εσύ και πες στη γυναίκα σου 'δε θα ανοίγεις τους λογαριασμούς μου και την αλληλογραφία μου, δε θα βλέπεις ποιον καλώ από το κινητό, δε θα σου λέω που πηγαίνω όταν βγαίνω έξω' και μετά θα δούμε πόσο θα κρατήσει ο γάμος σου! άκου και μένα που είμαι 23 χρόνια παντρεμένος!
εγώ: ... (έντρομο ύφος.. στόμα ανοιχτό.. θυμηθείτε την παρουσία του τρίτου συναδέλφου που δε γνωρίζει τα του πρώτου λογαριασμού, οπότε δε μπορώ να πω και τίποτε, όλα κι όλα δε θα βγάλω εγώ στη φόρα ΑΛΛΟ ένα σεξουαλικό σκάνδαλο στη δουλειά, δεν είμαι και η Λαμπίρη.. οπότε τον αφήνω να έχει την τελευταία λέξη, πράγμα ΠΟΛΥ δύσκολο για μένα, ομολογώ,γυρνάω στον πιτσιρικά Γ. και του λέω ότι ελπίζω να έμαθε κάτι σήμερα για τη ζωή και τους ανθρώπους..)

Η Π. μετατέθηκε σε άλλο πόστο (και άλλο κτίριο) με συνοπτικές διαδικασίες..

Το σημερινό τραγούδι είναι αφιερωμένο σ'αυτήν.



liarbirds - careless girls

You live your life on Mars
You travel round the stars
You don't realize when it's over
Blame your quiet heart

And you'll be losing sleep
Yeah you'll be losing sleep
Your mind always stuck on a good time
Now you're in too deep

You remind me of those careless girls

Tomorrow makes you laugh
And yet you don't know half
Of what's gonna give you a bad head
I haven't said enough

I hear you on the phone
Available for loan
I see you make love with strangers
Then miss them when they're gone

My funny valentine
It's funny how you shine
On any given occasion
Through rust & mist & crime

And I've been losing sleep
I've been losing sleep
My mind always stuck between your legs
Now I'm in too deep

***** λυπάμαι για τους liarbirds, ένα από τα καλύτερα ελληνικά γκρουπς, για αυτή την ανορθόδοξη παρουσίαση.. τους έμαθα όταν ήταν support στη συναυλία των Hidden Cameras στο ΑΝ club, και ήταν πραγματικά υπέροχοι. Βέβαια ο τραγουδιστής τους -αν δεν κάνω λάθος- ήταν στους Pillow οπότε έτσι εξηγούνται πολλά για την καταπληκτική ποπ που παράγουν. Το careless girls είναι πραγματικά ένα από τα ωραιότερα τραγούδια από ελληνικό συγκρότημα που έχω ακούσει ποτέ.. ******

2 σχόλια:

Annabooklover είπε...

Αυτά που λέει ο φίλος σου για το γάμο, να του πεις ότι αφορούν το δικό του. Δεν είναι έτσι όλα τα ζευγάρια, ούτε καν τα περισσότερα.

WinterAcademy είπε...

φίλτατη άννα. αν και δε μου αρέσει να γενικεύω πιστεύω ότι οι ιδανικοί γάμοι που γνωρίζω μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού.. βέβαια μιλάω εγώ που είμαι έξω απ'το χορό θα μου πεις.. είμαι όμως πολύ κακός χορευτής,και χωρίς καμία διάθεση να μάθω να χορεύω :)
άσχετα από αυτό ήθελα κυρίως να εστιάσω στη διπροσωπία και στην ξετσιπωσιά του ατόμου, που από τη μια απατάει τη γυναίκα του και από την άλλη ισχυρίζεται ότι έχει σχέση εμπιστοσύνης μαζί της, επειδή την αφήνει να διαβάζει την αλληλογραφία του! και μας κάνει και κύρηγμα περί αξιών και γάμου! έλεος!!