Τις προάλλες μας έφταιγε ο μικρός χώρος για ένα live με τόσο πολύ κόσμο αυτή τη φορά ο αχανής για τα δεδομένα αυτής της συναυλίας χώρος του Principal φάνταζε απελπιστικά άδειος για να ζεσταθεί η ατμόσφαιρα.. Το αποτέλεσμα αυτό βέβαια ήταν αναμενόμενο λόγω των ειδικών συνθηκών: γιατί ποιος θα σηκωθεί έτσι εύκολα να πάει σε μια συναυλία η οποία διεξάγεται έξω από την πόλη και στην οποία το support ξεκινά στις 10.15, όταν η επόμενη είναι εργάσιμη ημέρα, και όταν μάλιστα ατυχώς βρίσκεται σε εξέλιξη η απεργία των μέσων μαζικής μεταφοράς? Χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι φταίνε μόνο οι διοργανωτές, που και το ρίσκο πήραν, και δωρεάν λεωφορεία -πάντοτε- διαθέτουν.. απλά πρέπει κάποτε να συνεκτιμηθούν όλοι οι παράγοντες για να μπορούμε και εμείς να απολαμβάνουμε τέτοιες συναυλίες, και οι διοργανωτές να μη χάνουν τα χρήματά τους [Στο Δουβλίνο πριν λίγες ημέρες η συναυλία τους ακυρώθηκε γιατί το συγκρότημα έχασε το πρωινό πλοίο και δε μπόρεσε να εγγυηθεί το τέλος της συναυλίας πριν τις 10.30, έτσι ώστε να προλάβει ο κόσμος την τελευταία συγκοινωνία. Σκληρό, αλλά λογικό!]
Αυτά με την -απαραίτητη- γκρίνια, οι λιγοστοί όμως που βρέθηκαν το βράδυ της Τετάρτης στο Principal, αποζημιώθηκαν με το παραπάνω. Γιατί οι Animal Collective, μετά το 15λεπτο πέρασμα που έκανε ο συμπαθής μεν, άμεσα ξεχασθείς δε Axolotl, πραγματοποίησαν μια όντως ανεπανάληπτη εμφάνιση.. Ένα απίθανο μουσικό καλειδοσκόπιο, ένα ψυχεδελικό wall of sound, ένα λιτό και πανέξυπνα λειτουργικό light show, τρεις εξαιρετικά ταλαντούχοι μουσικοί, μια κιθάρα που έκανε την εμφάνισή της 45 ολόκληρα λεπτά μετά την έναρξη της συναυλίας, λυτρωτικά uplifting φωνητικά [αν έκλεινες λίγο τα μάτια σου ένιωθες ότι τα πόδια σου βρίσκονταν λίγο ψηλότερα από το έδαφος..], δεκατρία διαφορετικά είδη μουσικής [και μη μου ζητήσετε να τα κατονομάσω..].. όλα συνέθεσαν ένα patchwork ενός πραγματικά μοναδικού event.
Σ'εναν μικρότερο χώρο με λίγο μεγαλύτερο κοινό θα μιλούσαμε για το live της δεκαετίας. Οι εντυπώσεις όμως που άφησαν οι Animal Collective [πιο Panda Bear από ποτέ ο ήχος τους παρεμπιπτόντως] ήταν τέτοιες, και είναι τόσο σίγουρο ότι θα μεταδοθούν από στόμα σε στόμα, από blog σε blog, που πιστεύω ακράδαντα ότι αυτό θα συμβεί στην επόμενή τους εμφάνιση. Η οποία και ελπίζω να πραγματοποιηθεί πολύ πολύ σύντομα..































