Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 24, 2007

People Who Can Eat People Are The Luckiest People In the World

Στο σημείο αυτό, γνωριζόμαστε κι ένα χρόνο τώρα, θα'θελα να εξομολογηθώ το εξής: μου αρέσει η Barbra Streisand. Ορίστε, το είπα. Τι να κάνω, είκοσι χρόνια ακούω Πετρίδη, πως θα μπορούσα να κάνω αλλιώς? H Barbra λοιπόν, δε μπορεί, κι εσείς ακόμη τα indie kids θα το γνωρίζετε, είχε κυκλοφορήσει κάποτε ένα πολύ ωραίο τραγούδι [και νερόβραστη μπαλάντα να την πείτε βέβαια δε θα πιαστούμε και στα χέρια..] με τίτλο People του οποίου το ρεφρέν πήγαινε κάπως έτσι.. People, people who need people Are the luckiest people in the world... κι ευτυχώς που δεν έχει προοδεύσει τόσο το web 3.0 και δε συμμαζεύεται, οπότε και δε μπορείτε να μ'ακούσετε τώρα που το τραγουδάω.. anyway, στο θέμα μας..


Όταν πέσεις λοιπόν σ'ένα συγκρότημα, για το οποίο διαβάζεις ότι παίζει anti-folk [μ'αρέσουν εμένα κάτι τέτοια], και το οποίο κυκλοφόρησε μόλις ένα άλμπουμ 11 τραγουδιών, διάρκειας 25 λεπτών, με α.υ.τ.ό.ν. τον μορρισσιανών προδιαγραφών τίτλο, δε μπορεί παρά να το κατεβάσεις και να το ακούσεις αμέσως! [Είναι ίσως η πρώτη φορά που τον τίτλο του post τον δίνει ο τίτλος ενός άλμπουμ και όχι ενός τραγουδιού, αλλά καταλαβαίνετε πως δε μπορούσε να γίνει αλλιώς..]. Οι φίλοι μας λοιπόν λέγονται.. Andrew Jackson Jihad. Ακούστε τους!

andrew jackson jihad - no more tears

andrew jackson jihad - A Song Dedicated To The Memory of Stormy the Rabbit

andrew jackson jihad - rejoice


6 σχόλια:

Xilaren είπε...

(phewww! 'cause i thought you wouldn't talk to me again after that shakira-confession).

looking forward to downloading ... and hopefully listening :)

WinterAcademy είπε...

τώρα που το ανέφερες, το αφιέρωμα μάλλον αναβάλλεται για λίγο καιρό, ώσπου να συγκεντρώσω εγώ τα απαιτούμενα τραγούδια, γιατί δεν έστειλε κ κανείς εκτός από τις συνήθεις ύποπτες lol.

οπότε τελικά δεν είμαι και τόσο διάσημος όπως άκουσα και κάπου [και πάλι lol]

Άρα, έχεις και όλο το χρόνο να σκεφτείς και κάτι πιο.. appropriate να το πω? το λέω! [τώρα κάνω σαν τη μόνικα που προσπαθεί ευγενικά να πείσει τη Φοίβη να μην τραγουδάει τα γνωστά τραγούδια της έξω από το κυριλέ εστιατόριό της, το ξέρω..]

Όσο για την άλλη συνήθη ύποπτη, το'σωσε την τελευταία στιγμή, καθώς πρότεινε τουλάστιχον ένα αριστούργημα.

από την άλλη βέβαια, δε φτάνει που μπήκατε στον κόπο, σας τη λέω κι από πάνω ο αχαϊρευτος!

Xilaren είπε...

χώσε, χώσε!

(χαχα!!! εμ, δε φταίει κανείς... που μου θες Μπάρμπρα και κόλλησες στον Σάνς! M is ever reliable, that's true!!! θα το σκεφτώ και ΙΣΩΣ να επανέλθω :Ρ)

WinterAcademy είπε...

please do..

[ps reliable? το mailbox μου μόνο ξέρει.. lol]

Μαρκησία του Ο. είπε...

Βεβαίως και είμαι reliable!
(για θυμήστε μου για ποιό πράγμα μιλάμε....;-)

δεν είμαι μόνο reliable είμαι και multitalented (όλα χρειάζονται στη ζωή βρε winter..;-)

xxx

Ανώνυμος είπε...

i'm choking μπρε, i'm choking
[μιλάμε για τα προτεινόμενα boy-girl duets. μ'εστειλες αδιαβαστο!αυτό εννούσα με το ps, όχι τίποτις άλλο, lol]