Πέμπτη, Ιανουαρίου 04, 2007

Motown Stars

Τελικά κάποια τραγούδια δε χάνονται ποτέ. Το Motown Stars των αμερικανών The Warmth ήθελα να το παρουσιάσω από την αρχή αυτού του blog, αλλά μια δεν κολλούσε εδώ, μια εκεί, το ξέχασα ο blogger. Έφταιγε βέβαια και το γεγονός ότι μου ήταν αδύνατο να βρω οποιαδήποτε πληροφορία γι'αυτούς. Ώσπου έφτασε -για 28η φορά- η στιγμή που το αγαπημένο μου fileUL αρνείται όλα τα uploads, οπότε θυμήθηκα ότι το τραγούδι αυτό το είχα ήδη ανεβάσει.

Βέβαια εμένα ούτε για psychedelic ούτε για indie ούτε για electronica μου κάνει, όπως δηλώνουν οι ίδιοι στο myspace, οπότε κρίνετε μόνοι σας.



the warmth - motown stars

4 σχόλια:

Dust Road είπε...

ωραίο τραγούδι! και δεν ξέρουμε τίποτε άλλο για αυτούς;

WinterAcademy είπε...

nope! (καλά δεν έφαγα και τον κόσμο να ψάχνω είναι η αλήθεια) ούτε στο ίδιο τους το site δε λένε τπτ γι'αυτούς

Btw το meadowland ειναι απο τους wrens? (μήπως πρέπει κι εγώ να ακούσω το άλμπουμ των wrens με ακουστικά?)

Dust Road είπε...

μπα! ακόμη και με ακουστικά δεν σώζεται!
το meadowland είναι από ένα κόμικ που ετοιμάζω.

WinterAcademy είπε...

αχα!

θα παραμείνει λοιπόν για καιρό ακόμη στη "λίστα-με-τα-'κλασικά'-άλμπουμ-
-σύμφωνα-με-τους-κριτικούς-που-όλο-
-λέω-ότι-κάποτε-θα-(ξαν)ακούσω-και-
-μάλλον-ποτέ-δεν-θα-το-κάνω"