Κυριακή, Νοεμβρίου 05, 2006

Naked As We Came

Σήμερα κανονικά θα έπρεπε να έχω μια φωτογραφία από το φρύδι της Κέιτ Μπλάνσετ καθώς παρά τρίχα και θα'βλεπα τη Βαβέλ..Φτάσαμε κανονικά 20 λεπτά νωρίτερα από την έναρξη της ταινίας, για να πληροφορηθούμε ότι η προβολή αυτή ήταν στην αίθουσα goldfinger ή goldstar ή και γω δεν ξέρω τι gold! ε! λέμε, ας ρωτήσουμε δεν πειράζει, πόσο να κοστίζει πια τόσο χρυσάφι? 20 € απαντά η κοπελίτσα. Ειλικρινά, το γέλιο μου βγήκε τόσο αυθόρμητα που σχεδόν δικαιολόγησα την αντίδρασή της, καθώς με ύφος αποφοίτου μου απάντησε θιγμένη "Οι παροχές όμως είναι διαφορετικές!". Save it, κουνιάδα!

Οπότε φύγαμε και γύρισα σπίτι, όπου σημειωτέον, εδώ και δύο μέρες δε λειτουργούν τα καλοριφέρ λόγω βλάβης. Δεν πειράζει λέω, θα περιηγηθώ λίγο στα blogs και θα ζεσταθώ από την καλοσύνη και τη θαλπωρή που εκπέμπουν..naaaaahhh, just choking, just choking!


Αφού λοιπόν δεν είδα καμία ταινία, ας θυμηθώ μία ταινία που είδα το καλοκαίρι εντελώς τυχαία στο Αμβούργο -πήγα αρχές Ιουνίου χωρίς να ξέρω ότι είχε Μουντιάλ, αν έχω το θεό μου, και περίμενα να έχει και συναυλίες..- και που τη θυμήθηκα πρόσφατα, καθώς ήταν η πρώτη που ήρθε στο μυαλό μου όταν ο Πετρίδης ζήτησε να του στείλουν το αγαπημένο τους τραγούδι ή θέμα από ταινία.

Η ταινία αυτή ήταν το Tarnation του Jonathan Caouette, νομίζω ίσως να παίχτηκε στα πλαίσια κάποιου φεστιβάλ στην Αθήνα, αλλά δεν είμαι και σίγουρος. Νωρίς λοιπόν στην ταινία, η οποία δείχνει τη ζωή του σκηνοθέτη από τη γέννησή του ως σήμερα, καθώς κινηματογραφούσε τα πάντα, ακούγεται αυτό το υπέροχο και πολύ αγαπημένο μου τραγούδι των Iron and Wine, από το άλμπουμ τους Our Endless Numbered Days, και πραγματικά ανατρίχιασα! Μπορεί λοιπόν να μην είναι το απόλυτο αγαπημένο μου τραγούδι από ταινία, αλλά ήταν το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό.


iron and wine - naked as we came


She says "wake up, it's no use pretending"
I'll keep stealing, breathing her.
Birds are leaving over autumn's ending
One of us will die inside these arms
Eyes wide open, naked as we came
One will spread our ashes 'round the yard

She says "If I leave before you, darling
Don't you waste me in the ground"
I lay smiling like our sleeping children
One of us will die inside these arms
Eyes wide open, naked as we came
One will spread our ashes round the yard

Το υπέροχο μονόπλανο βίντεο του τραγουδιού


..και το κλιπ από την ταινία (όταν δεν πάει ο μωάμεθ στο youtube, πάει το youtube στο μωάμεθ..)


Δεν υπάρχουν σχόλια: