Παρασκευή, Ιουνίου 06, 2008

O Where When

Για τους σημερινούς μας καλεσμένους είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος διότι εκτός από το πραγματικά υπέροχο τραγούδι τους που παρουσιάζουμε, με τίτλο O Where When, είναι και ολόκληρο το άλμπουμ τους [People Friendly] το οποίο είναι εξαιρετικό. Από το πρώτο κιόλας τραγούδι, οι θαυμάσιες ενορχηστρώσεις, η δομή των τραγουδιών, η ερμηνεία του τραγουδιστή Brett Mattox.. όλα μου θύμιζαν ένα πολύ γνωστό και αγαπημένο μου όνομα: Destroyer. Και τώρα που ψηθήκατε, ας συνεχίσω με μία πολύ σημαντική δήλωση για το περίεργο αυτό one-man project: To people friendly, όπως απέδειξαν οι πολλαπλές ακροάσεις του τις τελευταίες δύο ημέρες, είναι καλύτερο από το φετινό άλμπουμ των destroyer!

Ψάχνοντας λοιπόν, το πως είναι δυνατό να έχω αυτό το άλμπουμ να περιμένει υπομονετικά εδώ και δυο - τρεις μήνες στο δίσκο μου, χωρίς να θυμάμαι καν από που το έχω κατεβάσει, και να μην έχω ξαναδιαβάσει τίποτε γι'αυτούς. Είναι δυνατό κάτι τόσο καλό να'χει περάσει τόσο απαρατήρητο? Είκοσι δύο φίλοι στο Myspace?


Μετά από μικρή έρευνα λοιπόν ανακάλυψα τα εξής εντυπωσιακά [τουλάχιστο για μένα]: Το άλμπουμ είναι αποτέλεσμα του RPM challenge, ενός θεσμού - διαγωνισμού, σύμφωνα με τον οποίο οι συμμετέχοντες ηχογραφούν, μέσα σε ένα μόνο μήνα ένα άλμπουμ 10 τραγουδιών, όχι μεγαλύτερο από 35 λεπτά σε διάρκεια! Το άλμπουμ αυτό λοιπόν, των 10 εξαιρετικών τραγουδιών και των 29 λεπτών σε διάρκεια, ηχογραφήθηκε το Φεβρουάριο, όπως και 792 άλλα, και ο λόγος που τράβηξε την προσοχή μου, τόσο ώστε για να το κατεβάσω [έστω κι αν αμέσως μετά το ξέχασα] ήταν απλός: o Brett είναι επίσης μέλος και των Whiskers, άλλης μιας αγαπημένης ανακάλυψης αυτού του blog.

Τίποτε δεν είναι τυχαίο λοιπόν, κι αυτός ο συμπαθέστατος τυπάκος από την Αλαμπάμα, που κυκλοφόρησε τρία [!] άλμπουμ το 2007 και ένα το 2008, δε θα το πίστευε και πολύ αν θα του το'λεγαν, αλλά υπάρχει ένας [ίσως όχι τόσο συμπαθέστατος] τυπάκος από τη Θεσσαλονίκη, που θεωρεί ότι και τα δύο άλμπουμ του της φετινής χρονιάς αξίζουν μια θέση στα καλύτερα του 2008.


The Northwest Man - O Where When [box]

The Northwest Man - Perfect Mistake [box]

The Northwest Man - Warning On The Boarding [box]


lastfm.png skreemr.jpg myspace.gif elbows.png

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ksero pos ine malon ipervoli ala mipos boris na mas prosferis kai ta ala komatia- o tipos ine pragmati eksairetikos

Unknown είπε...

http://snakesgotablog.blogspot.com ακολούθησε το λινκ και κάπου καλά θα καταλήξεις. Enjoy!

WinterAcademy είπε...

εδω δηλαδη

http://www.mediafire.com/?y9z9zj3kenl

elafini είπε...

όποιος αργοπορεί (μεγάλο κουσούρι), δεν είναι τελικά πάντα χαμένος...πάω να εξαργυρώσω το link ;)