Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 22, 2006

Winter Academy


Ποτέ δε μ'άρεσε ν'αποκαλύπτω ποια είναι η αγαπημένη μου ταινία, το αγαπημένο μου τραγούδι ή άλμπουμ. Πίστευα πως μόλις το πω θα χάσει κάτι από την ιδιαίτερη αξία που έχει για μένα, πως το να το μοιραστώ με κάποιον είναι σαν να μην είναι πια δικό μου..
Τα αγαπημένα μου τραγούδια δε μ'αρέσει να τ'ακούω συχνά, και τις ταινίες που με σημάδεψαν δεν τις βλέπω ποτέ δεύτερη φορά..
Ξεκινώντας λοιπόν αυτή τη σειρά και ανατρέποντας όλα τα παραπάνω δε θα μπορούσα να ξεκινήσω παρά με τον καλύτερο τραγουδιστή που πέρασε ποτέ, τη φωνή του αιώνα όπως λέω χαρακτηριστικά (frank who?), και το αγαπημένο μου τραγούδι.
Ερμηνεία απλά συνταρακτική..

*** μα ακούστε!! ***

I've heard around
That you've been crying
All over town
They say your buying
Cheap thrills with hearts
You couldn't care for
Cheap thrills with hearts
But I know different

Till the Winter Academy
A gift to flowers
Needless to say
We spent these hours
All around town
These young pretenders
So jagged the crown
Breakfast remembered

When I close my eyes I think of you
When I close my eyes
See all of you
When I close my eyes
I see you for what you were
Before the autumn came
But life itself is strange
Night and day

Δεν υπάρχουν σχόλια: