Κυριακή, Αυγούστου 05, 2007

September's Not So Far Away

Αγαπητέ Άγιε Βασίλη

Το ξέρω πως δεν είναι Χριστούγεννα, όπως επίσης και πως δεν υπάρχεις, αλλά επειδή δεν παίρνω ποτέ άδεια τα Χριστούγεννα είπα να σου στείλω τώρα το γράμμα μου και αν θέλεις διάβασέ το, πέταξέ το, προώθησέ το στη Virgin Mary [αυτή δε γιορτάζει τώρα στα κοντά?], στο κουνελάκι του Πάσχα [ούτε τότε παίρνω άδεια παρεμπιπτόντως], καθόλου δε με νοιάζει που θα καταλήξει, τάισέ το στους ταράνδους..


Αυτό το καλοκαίρι, όπου κι αν πάω, μ'όποιον κι αν πάω, όποτε πάω, α.ν. πάω οπουδήποτε.. δε θέλω να δω κόσμο, παιδάκια, αυτοκίνητα, clubs, τουρίστες, γνωστές φάτσες, άγνωστες φάτσες, παραλίες, ξαπλώστρες, δε θέλω να διαβάσω τίποτε, δε θέλω να ακούσω τίποτε, δε θέλω να δω τίποτε.. θέλω να μείνω σ'ένα φτηνό ξενοδοχείο στο Παρίσι σαν τον William Hurt σ'εκείνη την αγαπημένη μου ταινία, και να'ρχεται η Kathleen Turner κάθε φορά που ξυπνάω και να με ταϊζει κι από δύο υπνωτικά χάπια, κι εγώ να κοιμάμαι, να κοιμάμαι.. κι ας μην ανέβω ποτέ στον πύργο του Άιφελ, δε με πειράζει.. Θέλω να κάνω απεργία ομιλίας και να σπάσω το ρεκόρ μου.. θέλω να πάθω αμνησία.. θέλω να πέσω σε κώμα για τρεις βδομάδες..

ζητάω πολλά??


κι όπως λέει και το άσμα:

god give me patience..
just no more conversation..

ΥΓ: αλλιώς θα ξεράσω πάνω στο ειλικρινά αισχρό κόκκινο πουλόβερ σου Άγιέ μου, μάρτυς μου ο θεός!

Ραντεβού το Σεπτέμβρη..

Δυστυχώς δεν είναι και τόσο μακρυά.. ή μήπως είναι??

19 σχόλια:

enteka είπε...

καλές διακοπές!
:):)

m.hulot είπε...

καλή ξεκούραση. κι εύχομαι να σου συμβούν τα καλύτερα σ' αυτές τις 3 εβδομάδες.

WinterAcademy είπε...

thanx guyz. ευχομαι το ιδιο και σε σας

@m : εχεις μηπως καμία σχέση με το ζουζούνι? υπερβολικά πολλά κοινά σημεία.. έχω χάσει επεισόδια?

@11:sorry για την 'μικροπαρεξήγηση' τωρα τελευταια η γραπτη επικοινωνια δεν ειναι ακριβως το φορτε μου. εστειλα πχ στον πετριδη ενα sms οταν ειχε εκεινο το θεμα με το βιβλιο του πως θα ηταν η μουσικη αν δεν υπηρχαν οι beatles , οπου του ελεγα [χαριτολογωντας, σαν προβλεψη] οτι τη θεση τους θα'παιρναν οι αμεσως σπουδαιοτεροι, δηλ. οι stones, οι οποιοι ομως θα διαλυονταν μετα το exile on main street μη εχοντας αντιπαλο.
και ο πετριδης αυτο το εξελαβε ως 'οι stones επρεπε να διαλυσουν μετα το exile..' και μου ριχνει ενα κατεβατό on air του στυλ 'και μαλλον δεν ξερεις τι εστι stones, και ποσο σπουδαιοι ειναι κλπ κλπ..'

εχω μια ταση να αθετω τις υποσχεσεις μου μεσα σε 48 ωρες το πολυ, αλλα υποσχεθηκα στον εαυτο μου οτι ΔΕΝ θα του ξαναστειλω sms. lol

anyway,και παλι, καλες διακοπες και σε σας!

m.hulot είπε...

πες μου τώρα ότι έχω σχέση και με ζουζούνια! δεν μου φτάνουν όσα έχω διαβάσει τις τελευταίες μέρες...
δεν έχεις χάσει κανένα επεισόδιο, είσαι στο σωστό σημείο.
οι stones έπρεπε να είχαν διαλυθεί μετά το exile. προσωπικά θα ήθελα να είχαν διαλυθεί και λίγο νωρίτερα.
πάω για βουτιά.

WinterAcademy είπε...

1.ναι,ναι,πεσ'τα αυτα στον πετριδη να δεις τι εχεις ν'ακουσεις
2.παντως ειμαι σιγουρος οτι εχω χασει επεισοδια, δε με ξεγελας.. [δεν εχω ιδεα πχ τι εχεις διαβασει τις τελευταιες μερες] που πηγε το box πχ? [ασε που ο καθενας εγραφε το μακρυ του και το κοντο του βεβαια]

m.hulot είπε...

το μποξ έφυγε και ήρθαν τα σχόλια. στο σωστό επεισόδιο είσαι.
καλύτερα να μην μάθεις τι έχω διαβάσει τις τελευταίες μέρες.

m.hulot είπε...

...το ζουζούνι έχει υπογραφή στο τέλος, χρειάζεται επαλήθευση;

WinterAcademy είπε...

i give up. καταλαβητικό μηδέν. δεν πειράζει όμως, μ'αρέσουν τα μυστήρια. [γι'αυτό και τουλάχιστον 3 φίλοι μου που ακούμε πάνω κάτω την ίδια μουσική, και διαβάζουν κ το blog σου, δεν ξέρουν καν για το δικό μου!] το τι βρίσιμο βέβαια έχω να φάω όταν το μάθουν είναι άλλο θέμα. μάλλον πρέπει να περάσω από 2-3 φίλτρα ακόμη τη φωτο μου στο Photoshop για τη νεα σεζόν.. και τώρα που το ξανασκέφτομαι, γιατί μόνο εγώ να έχω φωτό? έχει κανείς καμμιά ιδέα για κανένα logo? λέμε τώρα.. [καλοκαιριάτικα..]

Xilaren είπε...

hey!
ela perna kala kai ta leme apo septembri!

xxx

WinterAcademy είπε...

τι κανεις βρε συ εδω τετοια ωρα? αν και τωρα που το σκεφτομαι τετοια ωρα ειναι μονο εδω.. σ'ευχαριστω, το ιδιο κ συ

m.hulot είπε...

lol
σουρεαλιστικός διάλογος.
-πήγα στο άλλο μπλογκ για να έχει σχόλια.
-το σιμποξ είχε γεμίσει ανώνυμους. όλοι άγνωστοι.
οκ τώρα;

WinterAcademy είπε...

πως το'λεγε κ ο denzel washington στη Philadelphia: 'explain it to me like i'm a five year old'

αφου ειπαμε: καταλαβητικό μηδέν!

τωρα παντως νομιζω οτι καλυφθηκα, lol

Μαρκησία του Ο. είπε...

Να περάσεις όμορφα και να ξεκουραστείς!

:)

mystery falls down είπε...

Αμέτρητες ευχές για χαμόγελα, μοναδικά ξεχωριστές συγκινήσεις και θαυμάσιες στιγμές.

...till September

WinterAcademy είπε...

πολυ πολυ πολυ παρα πολυ θενκ γιου, κ σε σας το ιδιο

Ανώνυμος είπε...

εσυ εστειλες το μνμ στον πετριδη;;;
εχχχεχεχεχχεεχε.
μηπως ησουν εσυ που ειπες και το αλλο για τους love?!?!??!?!?!
lololololl

WinterAcademy είπε...

oxi oxi oxi (i dont really like any 60s music)

Ανώνυμος είπε...

lol gia to post
twra pia o septemvrhs einai polu konta, se apostash anapnohs
kalws na epistrepseis! :-)

WinterAcademy είπε...

ουπς, μου ξεφυγε αυτο. και ηταν και [ωραια] ευχη. ευχαριστω παντως