Δευτέρα, Ιανουαρίου 01, 2007

The Best Albums Of 2007

Υπάρχει καλύτερος τρόπος να ξεκινήσεις τη χρονιά, από ένα post τόσο προβοκατόρικο και τόσο τραβηγμένο από τα μαλλιά? Δε νομίζω.. Ας δούμε λοιπόν μερικά πολυαναμενόμενα άλμπουμ του 2007, και θα'χει πλάκα να δούμε ποιοι από τους πρωταγωνιστές του πρώτου post της νέας χρονιάς θα'χουν κάποιο ρόλο και στο τελευταίο της.

1. bloc party - a weekend in the city
Σοφά επέλεξαν την αλλαγή, στον ήχο, και κυρίως στα φωνητικά τους. Πολύ καλό άλμπουμ.

Bloc Party - Song For Clay (Disappear Here)


2. grinderman - grinderman

Πραγματικά καιρό είχα να ακούσω τόσο ενδιαφέρων και φρέσκο ήχο από το nick cave

grinderman - man on the moon

3. arcade fire - the neon bible

Το νέο άλμπουμ των arcade fire ΔΕΝ θα λέγεται the neon bible, το παρακάτω δεύτερο τραγούδι του άλμπουμ ΔΕΝ το κατεβάσατε από μένα, και, όπως σας έχω κόψει, ΔΕΝ θα μου φέρνετε τσιγάρα στη φυλακή.. (άσε που ΔΕΝ καπνίζω κιόλας..)

αρκέιντ φάιαρ - μπλακ γουέιβ μπαντ βαιμπρέισιονς


4. deerhoof - friend opportunity

Άραγε μ'αυτό το άλμπουμ θα τους αγαπήσω επιτέλους?

deerhoof - matchbook seeks maniac


5. of montreal - hissing fauna are you the destroyer?

Ελπίζω επιτέλους να γνωρίσουν την επιτυχία που τους αξίζει μ'αυτό το καταπληκτικό άλμπουμ

Of Montreal - A Sentence of Sorts in Kongsvinger


6. Air - Pocket Symphony

Μεταξύ jarvis και neil επιλέγουμε neil

air - Somewhere Between Waking and Sleeping feat. neil hannon


7. !!! - myth takes

Κι αυτοί πολύ αλλαγμένοι, και δικαιολογημένα, το dancepunk, postpunk είδος έχει για τα καλά τελειώσει άλλωστε. Κι αυτό εξαιρετικό μου ακούγεται..

!!! - sweet life


8. Modest Mouse - We Were Dead Before The Ship Even Sank

Heeeeeere comes Johnny!! (Marr). ΠΟΛΥ περίεργος. Είμαι.

modest mouse - dashboard (live)


9. Patrick Wolf - The Magic Position

Counting the days


Ιδού το video για το νέο single 'bluebells', και δεν πιστεύω να ξεχάσατε το πρώτο single




10. Clap your hands say yeah - some loud thunder

Γι' αυτούς τα'χουμε ξαναπεί




άντε και μια ευχή για τη νέα χρονιά

ας δείξουμε όλοι λίγη περισσότερη καλοσύνη στους άλλους.. κυρίως στους αγνώστους προς εμάς..
ίσως κάποιοι να βασίζονται σ'αυτήν την καλοσύνη.. την καλoσύνη των ξένων..

κ α λ ή χ ρ ο ν ι ά

16 σχόλια:

aggelosk είπε...

happy new ear mr winter..
ξεχασες do make say think και bracken... τα αλμπουμ των berg sans nipple & low με εχουν μπερδεψει λιγο

WinterAcademy είπε...

καλή χρονιά
δεν τα έχω ακούσει τα άλμπουμ που μου γράφεις οπότε επιφυλάσσομαι..
(ε, και 10 άλμπουμ είναι αρκετά νομίζω..)

divebomb djingle είπε...

kalh xronia!!
uparxei ena akoma kommati twn Clap your hands say yeah dia8esimo gia katevasma edw:
http://dalen.wordpress.com/2006/12/06/clap-your-hands-say-yeah-satan-said-dance/
satan said dance

WinterAcademy είπε...

you know what to do people!

(thx & καλη χρονια)

aggelosk είπε...

gia dose andress se mail gia arcade fire, pantos to cover tou patrick wolf paizei na einai to xeirotero tou 07

enteka είπε...

καλά, τι υπερποστ ήταν τα τελευταία. sight for sore eyes που είπε και ο dd.
πανέξυπνη ιδέα αυτή για τα upcoming άλμπουμ

τα τραγούδια της χρονιάς μου Morrissey - Life is a Pigsty & Luna Park - PSB

καλή χρονιά!

WinterAcademy είπε...

aggele, αν εννοείς ότι ΔΕΝ έχεις όλο το άλμπουμ των arcade fire και ΔΕΝ θέλεις να μου στείλεις ένα link για να το κατεβασω, τότε το email μου ΔΕΝ είναι σαφέστατα το winteracademy@gmail.com
νομίζω ότι ΔΕΝ συνεννοηθήκαμε, ΟΚ?

11 να'σαι καλά, εμένα είναι το 2ο αγαπημένο μου από το ROTT, μετά το Dear God Please Help Me, αλλά ναι, ήταν super το pigsty. το άλλο είναι pet shop boys ε? μμμ ντρέπομαι λιγάκι, αλλά δεν πρέπει να έφτασα ως το track 7. τώρα που το άκουσα όμως είναι ωραιότατο. πολύ μου άρεσε επίσης και η συνεργασία τους με τον rufus -> άλλο ένα πολυαναμενόμενο άλμπουμ του 2007

mystery falls down είπε...

Είχα και καιρό να ακούσω το "A weekend in the city" και με αφορμή το post σου το έπραξα. Αυτή τη φορά μου φάνηκε καλύτερος!

Ίσως φταίει το γεγονός ότι είχα ημιλατρέψει τον πρώτο τους δίσκο ("Silent alarm"), ίσως πάλι ότι το πρώτο μισό είναι ημιεξαιρετικό. Υπομονή μέχρι να διαρρεύσει σε άριστη ποιότητα (320 kbps)

Grinderman: Με την πρώτη ακρόαση ξεχωρίζει! Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι ξεκίνησε ο διαμοιρασμός του 5 μήνες πριν την επίσημη κυκλοφορία του!

The Arcade fire: Πώς κατάφερες και το βρήκες (όχι το τραγούδι) αλλά το δίσκο! Υπολογίζω ότι σε δύο μέρες θα είναι εύκολο!

Deerhoof: Το ίδιο ελπίζω και εγώ! Να ανακαλύψω τη μαγεία τους

Of Montreal: Τους περιμένει στη γωνία, τη στιγμή που θα στρίψουν (άρα όταν κυκλοφορήσει) θα την αντικρύσουν!

Air: Καλό αλλά λίγο! Μην ξεχνάμε την τριετή αναμονή

!!!: Δεν έπεσε στα χέρια μου ακόμα. Πάντως το dancepunk, ostpunk είδος εκπροσώπησαν επ' άξια πέρυσι οι IForward, Russia!

Μοιράζομαι την ίδια περιέργεια για το "We were dead before the ship even sank". Σε κάθε περίπτωση είναι αδύνατον να μην λάμπουν οι κιθάρες!

Ετοιμάζομαι να πυροβολήσω τους Clap your hands say yeah! Ας προσέξουν να μην μας απογοητεύσουν! Τα δύο πρώτα τραγούδια είναι ικανοποιητικά!

Τι άλλο μας επιφυλάσσει το 2007;

Aerogramme - My heart has a wish that you would not go
Field music - Tones of town
Giardini di miro - Dividing opinions
Gruff Rhys - Candylion (μέλος των σπουδαίων Super furry animals)
Kristin Hersh - Learn to sing like a star (γιατί όχι 50 foot wave;)
Shins - Wincing the night away (ήδη μου ακούγεται μια από τα ίδια)
Stuart Staples & Dave Boulter - Songs for the young at heart (θα ξεφύγει από τα φαντάσματα των Tindersticks; όποια και αν είναι η απάντηση εγώ θα συνεχίσω να τον εκτιμώ!)
Rufus Wainwright - release the stars
Radiohead, elbow, Interpol, Wilco, British sea power, Blonde redhead, 65daysofstatic, The good, the bad and the queen, Spoon, The postal service, Black rebel motorcycle club και μερικές δεκάδες εκατοντάδες ακόμα

+
Do make say think - Υou, you're a history in rust (οι πρώτες ακροάσεις με ενθουσίασαν)
Explosions in the sky - All of a sudden i miss everyone (αν το Welcome, ghosts που μας χάρισαν λίγο πριν λίγο καιρό σας άρεσε, σας ενημερώνω ότι είναι το πιο αδύναμο του δίσκου!)
Lcd soundsystem - Sound of silver (τα κατάφερε και πάλι!)

WinterAcademy είπε...

χμμμμ κάποιος ξεκουράστηκε αρκετά νομίζω στις χριστουγεννιάτικες διακοπές του LOL

θενξ πάντως, αυτό θα μπορούσε να είναι άνετα ένα κανονικό post σου

οχι οχι οχι ΔΕΝ εχω το αλμπουμ των arcfire, αυτό κατάλαβες? εγώ κατάλαβα ότι το έχει ο άγγελος κ θέλει να μας το στείλει σαν άγγελος που είναι LOL
ελπίζω άγγελε να μην υπέθεσες κι εσύ ότι έχω εγώ το άλμπουμ!

ωραία συνεννόηση LOL

όσο για τα άλμπουμ που γράφεις όλα είναι πολυαναμενόμενα φυσικά, αλλά εγώ, as ever, περιμένω περισσότερο τα άλμπουμ των νέων, άγνωστων ακόμη ονομάτων του 2007

Ανώνυμος είπε...

ευχαριστούμε για το ποστ που δεν διαβάσαμε.

Ανώνυμος είπε...

ξέχασα το lolololololololol!!!

πάντως για το 007 ένα σας λέω: scarlett johansson sings tom waits.

WinterAcademy είπε...

(θα το πω ψιθυριστά κ σε παρένθεση : πειράζει που δε μ'αρέσει ο tom waits? τον συμπαθώ ως φιγούρα, καλλιτέχνη, ηθοποιό κλπ αλλά η μουσική του δε μου λέει και πολλά πράγματα. οκ δε μου λέει τπτ απολύτως το ομολογώ, sue me)

η scarlett όμως.. me-likey!can't wait!

Ανώνυμος είπε...

θα προσλάβω τον Κούγια να σου στείλει εξώδικο!

ίσως η scarlett αναδείξει την κρυμμένη ομορφιά των τραγουδιών του... τι λέω ώρες-ώρες!!!!

να μην ξεχάσουμε να πούμε ότι περιμένουμε με "αγωνία" και κάποια ελληνικά άλμπουμ, έτσι; π.χ. monica κ.α.

WinterAcademy είπε...

τώρα που την θυμάμαι στην ταινία όμως, ο μπιλ μάρεϊ τραγουδούσε πολύ καλύτερα στο καραόκε, οπότε την κόβω από φωνή.. κορμάρα τη σκάρλετ. άντε να δούμε..

τι τον ήθελες αυτόν τον κούγια κ μου χάλασες τώρα τη διάθεση βρε παιδάκι μου, κι έμεινα και μέσα σαββατιάτικα?

(καλά πλάκα κάνω, μην έχεις κ τύψεις ε?)

Ανώνυμος είπε...

αν θυμάμαι καλά τώρα, τραγουδούσε το "peace, love & understanding" πολύ καλά... τι να το κάνεις όμως, σκάρλετ-μάρει:10-0.

WinterAcademy είπε...

το more than this (bryan ferry or roxy music) νομίζω έλεγε ο μπιλ, κι αυτή ένα των pretenders αν θυμάμαι καλά.. φτου μου, κι είναι κι απ'τ'αγαπημένα μου φιλμς