Σάββατο, Οκτωβρίου 14, 2006

Antarctica (My Beloved Home)

Καλημέρα σας αγαπητοί. Επειδή βιάζομαι να την κοπανήσω για να ασκήσω κι εγώ το εκλογικό μου δικαίωμα -τρομάρα μου- δυστυχώς δεν προλαβαίνω να βρω κάποιο ταιριαστό τραγούδι για την περίπτωση, οπότε σας αφήνω με ένα από τα ωραιότερα τραγούδια που άκουσα φέτος, από τους Page France, που είναι κι αυτοί ένα από τα σχετικά over-hyped συγκροτήματα από τα blogs για τη χρονιά που διανύουμε. Βέβαια, κι εγώ στο πολυαγαπημένο μου σπίτι επιστρέφω, οπότε δεν είναι και τόσο άσχετο, αν και δυστυχώς το πολυαγαπημένο μου σπίτι δεν είναι η ανταρκτική αλλά ένα κωλοχ.. εεεε.. γραφικό χωριό εδώ τριγύρω, για το οποίο εύχομαι το αποτέλεσμα να είναι ισοπαλία για 22 συνεχόμενες Κυριακές και να τα παρατήσουν όλοι, να μη βγει Δήμαρχος κανείς και να επικρατήσει πλήρης αναρχία!
Α! και κάτι άλλο: αν δεν έχετε διαβατήριο, δίπλωμα και έχετε χάσει την ταυτότητά σας εδώ και δύο χρόνια, ναι, είστε δηλαδή ΤΟΣΟ αμελείς και ανεπρόκοποι, μην έχετε τουλάχιστο απαίτηση και να ψηφίσετε! (γιατί η Κυριακή μου προβλέπεται πολύ επεισοδιακή..)


page france - antarctica (my beloved home)

Δεν υπάρχουν σχόλια: