Τρίτη, Ιουνίου 24, 2008

Faith In Aeroplanes

Η αλληλογραφία της ημέρας..

Γεια σου Winter Academy. Είμαστε μια νέα μπάντα, λεγόμαστε The Temple Cloud Country Club και νομίζουμε ότι θα σ'αρέσει η μουσική μας. Σ'αφήνουμε τώρα στην ησυχία σου..

Αγαπητοί TCCC

Μου άρεσε ο τρόπος προσέγγισης που διαλέξατε. Ευθύς και χαριτωμένος. Μου άρεσε και το όνομά σας, μου θύμισε εκείνο το εκπληκτικό τραγούδι των Associates, και αποφάσισα να σας αφιερώσω μερικά λεπτά από τον πολύτιμο χρόνο μου [λέμε τώρα..]. Σωστά νομίσατε λοιπόν.. μου άρεσε πολύ η μουσική σας. Μου άρεσε που διαλέξατε αυτόν τον ήχο [σωστά επιλέξατε την κατηγορία melodramatic popular song], πράγμα σπάνιο για νέο βρετανικό γκρουπ. Μου θυμίσατε επίσης πολλά κι αγαπημένα πράγματα από το παρελθόν, χωρίς όμως να μπορώ να πω ότι κάποιον αντιγράφετε. Μεγάλη υπόθεση αυτό το τελευταίο! Κι αυτό το faith in aeroplanes.. τι τίτλος!

Τέλος πάντων, σταματώ εδώ κι επιφυλάσσομαι για περισσότερα όταν ακούσω το ντεμπούτο σας άλμπουμ, When we were invented, τον προσεχή Οκτώβριο. Είδατε λοιπόν? τη διαταράξατε τελικά την ησυχία μου..

Σας φιλώ
winter


the temple cloud country club - faith in aeroplanes [box]


lastfm.png myspace.gif

Δεν υπάρχουν σχόλια: