Δευτέρα, Απριλίου 23, 2007

La Mome, (2007), Olivier Dahan, France, * * 1/2


Αγαπητό μου ημερολόγιο

Σήμερα αποφάσισα να ξεκουνηθώ και να πάω επιτέλους να δω τη βιογραφία της Εντίθ Πιαφ [άλλη μεγάλη ελληνική παρεξήγηση, καθώς το όνομα προφέρεται Εντίτ.. κάτι σαν τη Μέριλιν Μονρό-ε]. Δεν πήγαινα τόσο καιρό γιατί, όπως ξέρεις δε συμπαθώ και τόσο το Γαλλικό κινηματογράφο, είναι πολύ γλυκανάλατος για τα γούστα μου, και επίσης η ταινία δεν παίζεται και σε κανένα κινηματογράφο της προκοπής, μόνο σε multiplex, κι έχει καταντήσει λίγο γελοίο τις 4 τελευταίες φορές που πήγα να ορκίζομαι ότι δε θα το ξανακάνω.. παρ'όλα αυτά όλο παραβαίνω τον όρκο μου [κι είμαι και προληπτικός].

Πάντως η βραδυά ξεκίνησε πολύ ωραία και αρκετά surreal θα έλεγα, καθώς περιμένοντας για αρκετή ώρα το ασανσέρ για να ανεβώ στον όροφο όπου παιζόταν η ταινία, κάνοντας να μπω, ανοίγει ξαφνικά η πόρτα και ξεπροβάλλει η πιο όμορφη νύφη που έχω δει στη ζωή μου, και δίπλα της ένας μαύρος κύριος [χωρίς να φανώ ρατσιστής, πιο πολύ σε υπηρετικό προσωπικό έμοιαζε παρά σε γαμπρό], οπότε της είπα ένα "ε να μη σας το χαλάσω τώρα.. και καλά στέφανα.." και δεν ανέβηκα [και να'θελα δηλαδή θα'πρεπε να της πατήσω το νυφικό, όχι και ότι καλύτερο, θα συμφωνήσεις νομίζω..]. Που να πήγαινε άραγε.. έχουν και εκκλησίες τα εμπορικά κέντρα? ή μήπως αίθουσες δεξιώσεων?




Καλή βρε παιδί μου η ταινία, κλασική βιογραφία, όπως ακριβώς την περίμενα, και η Κοτιγιάρ εξαιρετική, μέχρι κι ο Φερεντίνος στο Super Deal αναφέρθηκε σ'αυτήν, αλλά 140' ?? κόψτε κάτι κύριε Olivier μας! Και όπως παίζεται με μία προβολή την ημέρα μόνο, η αίθουσα ήταν γεμάτη, να θες λίγο ν'απλώσεις τα ποδαράκια σου και να μην μπορείς.. εντάξει, ποιον πάω να ξεγελάσω αγαπητό μου ημερολόγιο.. δεν τα λες και ποδαράκια τα δικά μου.. Κι αυτή η Πιαφ, ήθελα να'ξερα.. μεθυσμένη την πέρασε τη ζωή της? Τι τραγωδία, και τι δυστυχία, και τι γρουσιουζιά πια αυτή η γυναίκα! Εντάξει, έτσι την έχει σίγουρη την υποψηφιότητα Α' γυναικείου πάντως..

Να τη δω?: Μια ωραία Κυριακή του 2010 στο Mega.. μούρλια!

το αγαπημένο μου τραγούδι της Πιαφ ήταν πάντα το εκπληκτικό..

edith piaf - padam padam

4 σχόλια:

mystery falls down είπε...

Και εχώ την είχα δει πριν το Πάσχα. Η διαρκεία ήταν φονική (δεν κοίταξα το ρολόι, αλλά περίμενα πως και πως να πεθαίνει γιατί κουράστηκα. Συνήθως πηγαίνω ναι μεν Πέμπτη αλλά στην τελευταία προβολή της ημέρας), η πρωταγωνιστρία θαυμάσια και τα μουσικά μέρη αρκετά.

Έπρεπε να επιλέξεις τους The Prefabricated quartet στο Μύλο. (Καθυστέρησες τόσο που) Η ταινία σε λίγες βδομάδες θα κυκλοφορήσει σε dvd

WinterAcademy είπε...

μετά τα 90' θα'πρεπε να δίνονται το πολύ 5' καθυστερήσεις, όπως στο ποδόσφαιρο.. [και όποιος τα υπερβαίνει να τουφεκίζεται]

ωχ, και έρχεται και το inland empire.. μακάρι να το'χα δει στο φεστιβάλ, που'χα πάρει και φόρα..

Ανώνυμος είπε...

when???
[i can't wait any longer]

WinterAcademy είπε...

εσύ θα το δεις το μάιο
εγώ.. το μάιο.. ή το σεπτέμβριο.. τον οκτώβριο.. ποτέ...
ανάλογα ποιος το έχει παρει εδώ πάνω..