Τρίτη, Φεβρουαρίου 27, 2007

Favourite Subjects

Εγώ. Αυτό είναι το αγαπημένο θέμα για το οποίο τραγουδούν οι Coin-Op από το Brighton. 'My favourite Subject is me' για την ακρίβεια, δηλώνουν στο ρεφρέν του σημερινού μας τραγουδιού, οπότε, όχι, δεν είναι τα εγγλεζάκια μακρινά ξαδέρφια του αγαπητού σας winter που αποφάσισαν να του αφιερώσουν το νέο τους χιτάκι. Ένα άλλο αγαπημένο θέμα τους είναι οι φίλοι τους που.. τέλος πάντων θ'ακούσετε και μόνοι σας! Όσο για τον ήχο τους? Το βλέπετε το μπλουζάκι του φίλου μας στα δεξιά? Καμία σχέση! Οι γνωστές κακές γλώσσες μιλάνε για επιρροές από Devo, Fall, Pavement, Pixies κλπ, θα κρίνετε και μόνοι σας.. Άλλο αξιοσημείωτο είναι το support slot τους στους Inspiral Carpets το 2003 [τους οποίους Inspirals αγαπώ πολύ γιατί ήταν το πρώτο συγκρότημα που έχω δει live στο ιστορικό Ρόδον, θυμάμαι ότι ανέβηκα με καράβι από το Ηράκλειο όπου σπούδαζα για να τους δω, με πρόσκληση από τον Πετρίδη, τι μου θυμίσατε τώρα αγαπητοί κύριοι από το Brighton..].

Ένα από τα πιο δυναμικά tracks που έχουμε παρουσιάσει σ'αυτό το blog


coin-op - my favourite subjects

4 σχόλια:

mystery falls down είπε...

Όντως, αρκετά δυναμικό. Σωστότερα αρκετά πιασάρικος ήχος. Συγκρότημα από αυτά που ανακαλύπτει συνέχεια το ΝΜΕ. Το άσχημο είναι ότι όσο και αν έψαξα (όχι πάνω από ένα τέταρτο) δεν βρήκα καμία πληροφορία για το συγκρότημα. Βοήθεια!

ΥΓ. Και γράψε μας περισσότερα για τη συναυλία των Inspiral carpets.

ΥΓ. Από το Brighton είναι και οι 65daysofstatic (ντρέπομαι που δεν τους έχω διαφημίσει περισσότερο).

mystery falls down είπε...

http://www.myspace.com/coinopmusic

aggelosk είπε...

μα που πηγε το κομμεντ μου?ξαναγραφω
ελα ρε είσουν και εσύ στο ροδον?γαμω!! μα καλα που βρηκατε 65days of static?δωστε κανα λινκ
dean and britta (x luna) my fav this week

WinterAcademy είπε...

1991, ήμουν φοιτητής στο Ηράκλειο, ο Πετρίδης δίνει ξαφνικά μία πρόσκληση σε όποιον έρθει από πιο μακριά για τη συναυλία,[το άλμπουμ ήταν το the beast inside, το πιο αγαπημένο μου των Inspirals, ίσως και λόγω της συναυλίας] οπότε το παίρνω απόφαση, παίρνω τηλέφωνο, με βγάζει στον αέρα [η πρώτη φορά από τις 3-4 ως τώρα νομίζω] με ρώτησε κάτι για τον ΟΦΗ νομίζω, ίσως έπαιζε και ο Παναθηναϊκός στην Κρήτη εκείνες τις ημέρες, φυσικά δεν είχα ιδέα [γιατί ΜΙΣΩ το ποδόσφαιρο παρεμπιπτόντως], ετοιμάζω τσακ πατ τα πράγματά μου, πείθω κι έναν φίλο μου να έρθει, ο οποίος ως τότε ψιλοάκουγε sabbath & purple [και έγινε η μία και μόνη μου επιτυχής προσπάθεια προσυλητισμού στο indie, κάτι είναι κι αυτό] οπότε 12 ώρες ταξίδι με το πλοίο, μοναστηράκι για βινύλλια [smiths singles κυρίως, ευτυχώς πρόλαβα να τα βρω όλα τελικά, εκτός από το πρώτο που μου λείπει ακόμη..] και το βράδυ ΡΟΔΟΝ.. δε χρειάζεται να περιγράψω πόσο μαγικά μου [μας] φάνηκαν όλα, ο χώρος, η ατμόσφαιρα, το κοινό [ναι, ακόμη κι αυτό, εκείνη τη φορά κόλωσα να πάω μπροστά, αλλά την επόμενη χρονιά που ξανανεβήκαμε στους charlatans ήμουν μπροστά μπροστά..], η υπέροχη φωνή του Tom.. ακόμη έχω φυσικά το εισητήριο.. [όπως και όλα τα εισητήρια βέβαια]. Την άλλη μέρα πάλι πίσω με το σκυλοπνίχτη..

[τώρα βέβαια βρίσκω 1000 δικαιολογίες για να μην πάω στο Μύλο ή στην υδρόγειο με το αυτοκίνητο, το ένα μου ξυνίζει, το άλλο μου βρωμάει.. τεσπα, γεράματα..]